Support

DOCE OTP

Poniżej znajdą Państwo opisy obsługi i zarządzania poszczególnymi elementami systemu

  • Zakładanie konta i logowanie

     

    Zarówno rejestracja jak i logowanie do platformy odbywa się poprzez dedykowane okna.

  • Tworzenie spotkań i zarządzanie nimi

     

    Po zalogowaniu znajdujemy się w panelu obsługi spotkań. W tym oknie zarówno zarządzamy już stworzonymi spotkaniami jak i mamy możliwość tworzenia kolejnych, określając specyficzne dla każdego spotkania ustawienia.

    Panel zarządzania spotkaniami

    Dodawanie nowego spotkania odbywa się poprzez naciśnięcie w panelu zarządzania powyżej, przycisku "Stwórz spotkanie"

    Po ustaleniu poszczególnych ustawień dla spotkania klikamy przycisk "Stwórz spotkanie"

  • Dołączanie do spotkania i zapraszanie uczestników

     

    Dołączanie do spotkania jest możliwe na kilka sposobów, w panelu użytkownika po zalogowaniu (jak poniżej), dołączamy do poszczególnych spotkań wpisując ID spotkania lub link, który został nam przekazany przez organizatora spotkania.

  • Obsługa spotkania i możliwości

     

    Okno spotkań

    Dzieli się na kilka elementów: moduł tablicy (prezentacji i adnotacji), moduł czatu wideo, moduł czatu tekstowego, moduł notatek, moduł ankiet.

     
    Czat tekstowy

    Wiadomości wpisujemy w okienko w którym widnieje napis "Wyślij wiadomość do Czat Publiczny" i klikając ikonkę papierowego samolotu

     

    Czat wideo

    Włączamy i wyłączamy czat wideo, poprzez ikonki na dole ekranu, które w momencie wyłączenia wyglądają następująco:

    a w momencie włączenia poszczególnych elementów zmieniają one się na następujące

     

    Zmiana prezentacji

    Aby zmienić i wgrać nową prezentację klikamy na ikonkę koło pola tworzenia wiadomości na czacie tekstowy, proszę pamiętać, że najlepiej jest wgrać prezentację w formie pdf z jednym slajdem na stronę.

     

    Zarządzanie użytkownikami

    W ramach platformy mamy możliwość zarządzania uczestnikami i stanem samego spotkania. Zarówno w zakresie globalnym jak per uczestnik.

    Globalnie możemy: wyciszyć wszystkich użytkowników, zapisać listę obecnych osób, zablokować użytkowników oraz tworzyć podgrupy i napisy.

    W ramach interakcji z użytkownikami możemy wykonywać poniższe czynności jako prowadzący

    Administrując poszczególnymi użytkownikami możemy rozmawiać prywatnie, wyznaczać czasowo na prelegenta lub moderatora oraz usuwać daną osobę z pokoju.

     

     

     

  • Zarządzanie użytkownikami

     

    Platforma pozwala na zarządzanie użytkownikami oraz przypisania im odpowiednich uprawnień

    Zarządzanie użytkownikami

     

    Menu zarządzania

     

    Panel użytkownika

  • Ustalanie ról dla użytkowników

     

    Każdy użytkownik ma przypisana odpowiednią rolę, możemy ich tworzyć dowolną ilość ograniczać poszczególne elementy dla roli i przypisując odpowiedni kolor i nazwę ułatwiającą ewidencję.

  • Dostosowanie wyglądu platformy

     

    Platforma może być dowolnie dostosowana, ale dodatkowo, ma możliwość zarządzania wyglądem przez samego użytkownika, zarówno w zakresie loga czy kolorów i czcionek

     

  • Wymaganie sprzętowe i oprogramowania

     

    Platforma ma jedynie cztery wymogi:

    1. Kamerę wbudowaną lub zewnętrzną.

    2. Mikrofon wbudowany lub zewnętrzny.

    3. Przeglądarkę Firefox, Opera lub Chrome (przeglądarka Edge nie obsługuje platformy w tym współdzielenie kamery i mikrofonu).

    4. Łącze internetowe o prędkości pobierania i wysyłania około 3MB/s - przy wolniejszych prędkościach mogą wystąpić zacinania ekranu lub dźwięku.

 

DOCE CRM

Poniżej znajdą Państwo opisy obsługi i zarządzania poszczególnymi modułami

  • Logowanie i zakładanie kont

    Logowanie odbywa się poprzez panel początkowy, który może być dowolnie spersonalizowany (opisy, wymagane pola, podwójne uwierzytelnienie, obrazy czy loga).

    Rejestracja jest możliwa tylko poprzez administratora w panelu rejestracji nowego użytkownika

    Dopiero po tym kroku możliwe jest przydzielenie uprawnień i danych osobowych.

  • Moduł projektów

    Stanowi zestawienie projektów/produktów oferowanych przez firmę.

    Moduł projektów pozwala na zarządzanie projektami. Moduł projektów może być dowolnie dostosowany, zarówno jeśli chodzi o wygląd idąc przez wymagane dane (pola) kończąc na sposobie zarządzania.

  • Moduł kontaktów

  • Moduł aktywności

  • Moduł raportów

  • Moduł administracji

  • Wymagania sprzętowe i oprogramowania

     

    Elementy systemu
    • Aplikacja serwerowa – kod programu umieszczony na serwerze www
    • Baza danych – jedna baza danych połączona bezpośrednio z aplikacją
    • Przeglądarka internetowa (klient) – jedna z nowoczesnych przeglądarek internetowych (Mozilla FireFox, Chrome, Microsoft Edge) umieszczona na komputerze użytkownika systemu.
    Wymagania sprzętowe serwera aplikacji (do 20 użytkowników)
    • Procesor: x86 lub x64 (rekomendowany)
    • RAM: 2GB (minimum), 4 GB (zalecane)
    • Dysk twardy: 1GB wolnej przestrzeni
    Wymagania dla Systemu Operacyjnego

    Windows

    • Wszystkie dystrybucje w architekturze x86 lub x64
    • Windows 7 SP1 lub nowszy
    • Windows 10 wersja 1607 lub nowsza
    • Windows Server 2008 R2 SP1 lub nowszy

    Linux

    • Wszystkie dystrybucje w architekturze x64
    • Red Hat Enterprise Linux wersja 6 lub 7
    • CentOS wersja 7
    • Oracle Linux wersja 7
    • Fedora wersja 29 lub 30
    • Debian wersja 9
    • Ubuntu wersja 16.04, 18.04 lub 18.10
    • Linux Mint wersja 17 lub 18
    • openSUSE wersja 17 lub nowsza
    • SUSE Enterprise Linux (SLES) wersja 12 SP2 lub nowsza
    • Alpine Linux 3.7 lub nowsza
    Wymagania baza danych

    Wspierane bazy danych:

    • MySQL 8.0
    • MySQL 5.7
    • MariaDB 10.4
    • MariaDB 10.3
    Wymagane zainstalowane komponenty serwera
    • Środowisko uruchomieniowe platformy .NET Core na serwerze. Strona pobierania platformy .NET Core – należy wybrać najnowszą wersję programu .NET Core niebędącą podglądem
    • Aplikacja serwera www pełniąca rolę zwrotnego serwera proxy, np. IIS, Apache lub Nginx.
    • Certyfikat SSL dla domeny pod którą aplikacja będzie dostępna.
    Konfiguracja aplikacji na serwerze

    Dostęp do aplikacji z sieci zewnętrznej do serwera aplikacji następuje po szyfrowanym protokole HTTPS. Odpowiedni certyfikat i domena muszą zostać skonfigurowane na zwrotnym serwerze proxy (IIS. Nginx, Apache). Komunikacja jest dalej przekazywana wewnętrznie do serwera www aplikacji (Kestrel) a odpowiedź aplikacji ponownie przez zwrotny serwer proxy trafia w zaszyfrowany sposób do użytkownika.

  • Bezpieczeństwo i integracje

    Opis

Chcesz porozmawiać? Wyślij dane kontaktowe.

Skorzystali z naszych usług